31 augusti 2014

Träning v. 35

Måndag - PW 43min, cykla 4km, ridning 1h 10min, zumba 1h
Tisdag - PW 44min, cykla 3km
Onsdag - (cykla 3km?), gym 40min
Torsdag - PW 42min (4,8km), cykla 3km, promenad 2h 15min (14,5km)
Fredag - PW 43min (4,8km), cykla 3km, gym 1h
Lördag - promenad 3km
Söndag - cykla ca 25km (1h 20min), gym 1h 10min

Alltså vilken perfekt vecka. För första gången på över ett år (eller kanske nånsin?!) har jag klarat att hålla mig till EN fuskdag. Och under den fuskdagen åt jag 300g naturgodis från Punnitse & Säästä, samt en halv hemgjord pizza. Ni fattar inte hur stolt jag är över mig själv just nu!!! Och formen är verkligen på topp nu, känner att jag inte behöver skämmas alls på beachen nästa vecka. Bara jag håller lika god ton med mig själv kommande fyra dagar och fortsätter likadant efter resan blir det nog bra. Såhär bra vill jag alltid må! Gav aldrig upp, och vet ni, det lönade sig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar