26 augusti 2014

Träning v. 34

Måndag - PW 43min, cykla 3km, ridning 1h, zumba 1h
Tisdag - PW 44min, cykla 3km
Onsdag - PW 45min, cykla 3km, gym 50min
Torsdag - PW 43min (4,8km), cykla 12,5km (45min)
Fredag - PW 42min (4,8km), cykla 3km + 5km, gym 1h,  gå på marknad 2h
Lördag - ledigt
Söndag - gym 50min

En riktigt bra träningsvecka, en lite väl dålig matvecka (sällan). Sista 1,5 veckorna kvar inför Turkiet-resan och jag känner pressen. Spegeln visar rätt fina resultat medan vågen stannat på 78. Ska måtta mig på måndag så det blir intressant. Denna vecka och nästa (framtill torsdag) får jag inte fuska alls. Ska vara stenhård. MÅSTE klara det. Sen kan jag med gott samvete unna mig glass och nåt annat gott på resan. Men åtminstone första dagen på stranden vill jag vara snygg. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar