19 augusti 2014

Träning v. 33

Måndag - PW 43min, cykla 3km
Tisdag - PW 46min, cykla 3km
Onsdag - cykla 3km, promenad 1h 20min (8,5km)
Torsdag - ledigt
Fredag - cykla 3km, gym 50min, promenad 2km
Lördag - PW 42min, promenad 2km
Söndag - cykla 4km, ridning 1h 10min, gym 1h

Träning uteblev pga sjuk mage och helgen förstörde den fina matveckan. Bröllop i all ära men gratis alkohol, supergod tårta och Fanipala-dajm funkar inte riktigt för mig. Tydligen inte heller grillkorv och potatissallad mitt i natten.. Formen är som jag förtjänar just nu alltså. Det märks också på kroppen att jag bara gick tre morgonpromenader istället för fem. Nå, ny vecka och jag fortsätter kämpa! 2 veckor kvar till beachform så inga ursäkter här inte! Börjar ju bra med en näve choko på kaffepausen och en plätt med socker efter träning. Great, verkligen Great Mimmi! Busy vecka också med mycket varmans så vi ska se hur detta slutar.. Ska försöka få inklämt fem pw och tre gympass så kanske det inte är hela världen fast jag äter några smörgåsar i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar