28 juli 2014

Träning v. 30

Måndag - cykla 4 km, ridning 1h 10min, cykla 25,5 km (1h 10min)
Tisdag - cykla 5 km, gym 50min, cykla 18,5 km (1h)
Onsdag - cykla 4 km, gym 50min, cykla 17,5 km (40min)
Torsdag - cykla 15 km (40min)
Fredag - gym 1h 10min
Lördag-Söndag - ledigt

En riktigt bra träningsvecka förutom söndagen som inte blev till nåt alls. Hade planerat in både gympass och 20 km cykeltur, men krapulan tog all ork. Får väl ändå vara nöjd över mina ihopskrapade kilometer! Maten var väl helt ok, glass varje dag men det känns bäst i hettan. Och om man annars rör på sig tycker jag det är ok. Nu hägrar jobb och vanliga rutiner, och träningen ska jag hålla hårt i. Dags att ta nya tag med maten! Nu återstår en vecka till ettårs jubileet för min träning och mitt "nya liv". Resultatbilderna ska bli spännande efter denna sommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar