30 juni 2014

Träning v. 26

Måndag - cykla 4km, ridning 45min, zumba 1h
Tisdag - cykla 3km, gym 1h (överkropp)
Onsdag - cykla 3km + 22,5km (1h)
Torsdag - cykla 3km, gym 1h (underkropp)
Fredag - cykla 3km, gym 50min (överkropp)
Lördag-Söndag - ledigt

En toppen träningsvecka och en relativt bra matvecka bakom. Lade märke till när jag överförde juni månads fusk till sammanfattningen att jag konsumerat typ 70 procent mindre bulla än tidigare månader. Många av mina snacks har också bytts ut till bättre alternativ såsom mörk choko, Stevia-choko och olika slags nötter. Åt bara skräpmat en gång, och det var på söndag efter Härmä. En del alkohol blev det ju på midsommar och det märktes verkligen på kroppen. Men såhär är det på sommaren och får bara tänka att i höst och vinter får jag vara nykter istället. Nu börjar semestern och jag kan bättre hålla koll på lunch och middag, jag kan träna mera om jag vill. 4:e september ska jag vara i beach-form och det tänker jag vara. Aldrig mer fet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar