8 juni 2014

Träning v. 23

Måndag - cykla 3km, intervallöpning 5km
Tisdag - cykla 3km, promenad 1,5h (9km)
Onsdag - gym 1h
Torsdag - cykla 3km, promenad 1h 20min (9,5km)
Fredag - cykla 3km + 9km, gräsklippning 1,5h
Lördag-Söndag - ledigt

En vecka som började bra men slutade i riktigt sjuk rygg. Efter onsdagens naprapatbesök for jag på gym. På torsdag tog jag det lugnt med en promenad. Allt ok. På fredag målade jag hyllor i jobbet och då var det kört, för många böjar hit och dit. Vilade när jag kom hem, skippade veckans andra gympass och klippte gräset istället. Ännu värre. Så nu har jag försökt ta det lite lugnare i helgen. Plantera sommarblommor och köra varmans kanske inte räknas... Får se hur det känns imorgon, gissar tyvärr jag får vila vidare och ringa min vän Sören!

Maten då? Jo, maten har gått över förväntan. Lämnat bort mycket kolisar i middag och kvällsmål. Fortfarande nåt snacks som smygit sig in, men har bytit till "nyttigare" varianter som Stevia-choko, 2 bitar mörk choko, glass när suget slagit till. Idag åt jag faktiskt en kinuskimunk och igår 100g godis. Förlåter inte mig själv, men accepterar och går vidare. En ny vecka är alltid en ny vecka. Och som sagt, det tar den tid det tar att åstadkomma förändring i hjärnan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar