19 maj 2014

Träning v. 20

Bättre sent än aldrig, förra veckans träning, varsågoda!

Måndag - cykla 4km, ridning 1h 10min, zumba 1h
Tisdag - cykla 3km + 3km, gå/jogga 5km (sprang 3)
Onsdag - promenad 1,5h (10km)
Torsdag - cykla 3km, gym 1h 5min
Fredag - cykla 3km
Lördag - cykla 4,5km + 4,5km, gå/jogga 4,5km (sprang 2,5)
Söndag - promenad 1,5h (9,5km)

Fast det bara blev ett gympass fick jag till en rätt bra träningsvecka. Kosten var helt ok också och formen på söndag morgon var riktigt bra för en söndag. Med ganska exakt en månad kvar till delmål 1 deadline är jag lite skeptisk, men samtidigt hoppfull. Examenskalas och revyresor and whatnot som kommer att störa, men får väl bara se till att hålla hårt i självdisciplinen övriga dagar istället. Idag stod jag över chokladtårta på jobbet, imorgon ska jag försöka ta med eget mellanmål till Soramötet. Fö he ska ga, banne mig! Har jag kommit såhär långt ska inget stoppa mig. Det finns inget annat val än att vågen visar 75 till midsommar. Om jag så måste kapa av mig tungan på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar