12 maj 2014

Träning v. 19

Måndag - cykla 3km, gym 1h 25min
Tisdag - cykla 3km, jogga/gå 40min (sprang 2,8km)
Onsdag - cykla 3km, promenad 1h 40min (11km)
Torsdag - ledigt
Fredag - gym 1h 5min
Lördag - ridning 1h 15min
Söndag - gym 1h 20min

Bättre träningsvecka igen, men desto sämre med kosten. Märker att jag hamnat in i en ond cirkel igen. Vill så gärna klara mig utan, hålla mig bort från och vara duktig. Men har ingen jävla självdisciplin! Semestern och stranden hägrar och jag är mer uppblåst än på länge och +1,5kg på vågen. Vet precis vad det beror på: alkohol. Ska undvika det nu så långt det går, vad sällskapet än säger. För jag mår så dåligt när det slår back såhär hela tiden. Vill bevisa, främst för mig själv, att jag KAN om jag verkligen anstränger mig lite. Det är ju sååå nära delmål 1. Både vikten och tiden då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar