6 maj 2014

Träning v. 18

Helt glömt bort att publicera förra veckans träning, sorry! Som om nan sko bry se... Nå, det blev en helt bra träningsvecka om man ser på de fyra dagar då jag faktiskt gjorde nåt. Sen stod jag bara på Kemora och huttrade och åt kex och godisremmar. Men nu blir det inget godis och chips före midsommar, och mina jävla bullar får jag bara äta en dag i veckan. Å sätän he ska ga! Så nära nu, 2 jävla kilo måste jag väl ändå klara på 1,5 månader?!? Skymtade nyss mina översta två magrutor, så det är väl ett tecken att jag är påväg åt rätt håll? Grow muscles, grow, och go away fat. Dagens motto...

Måndag - cykla 4km, ridning 1h 15min, zumba 1h
Tisdag - cykla 3km, jogga 1,8+1,8 km
Onsdag - gym 1h 5min
Torsdag - promenad 1h 40min (10,5km)
Fredag-söndag - ledigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar