12 maj 2014

Sommarens H&M-paket

Igårkväll klockan halv tolv kom jag på att jag kanske borde beställa hem nåt från H&M nu när de har gratis frakt. Hade dräglat över oändligt många plagg i nya katalogen i förra veckan, och för en gångs skull varit smart och vikt ner de sidor där det fanns nåt intressant. Tyvärr kunde jag ju inte hålla mig till bara det jag valt i katalogen när jag väl började surfa runt på hemsidan... Men en hel del klickade jag hem i alla fall, hoppas verkligen att inte allt passar, för då blir jag nog fattig! Har ju dåligt med pengar just nu så vettigast vore ju om jag inte alls shoppade hem nåt. Men sommargarderoben behöver verkligen förnyas! Det är inte lätt att minska i mått sånahär gånger...

 Espadrillos, 14.95
 Pyjamas (topp och shorts), 9.95
 Sport-topp, 14.95
 Träningsshorts (kommer behövas på gymmet i sommar!), 9.95
 Träningstights, 24.95
 Midjehöga slitna shorts, 24.95
 Strandtunika (men beställde i helgrönt), 9.95
 Mönstrad maxiklänning, 19.95
 Hade velat ha dessa chinoshorts i rosa, men beställde dem nu i vit-blårandigt. 19.95
Spetsballerinas, 12.95
 Knälånga jeansshorts, 24.95 (hur perfekt kommer inte dessa passa, om de passar, med mina tusen randiga tröjor!?)
Basic svarta solbrillor, 4.95
Dessa ville jag också ha, men de fick stanna kvar i butiken denna gång...
Den perfekta maxiklänningen till sommarn, tyvärr var den slut i min storlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar