15 maj 2014

Att köpa eller inte köpa

Emellanåt får jag "pippi" på något, och bara MÅSTE ha det. Får ingen ro förrän jag fått det. Just nu är det Better Bodies' camouflage-tights jag suktar efter. Har aldrig tidigare varit intresserad av kamo-mönster, men nu mittiallt är det IT som jag vill ha. Problemet? Att de kostar 89.90€... Fördelen? Att jag via Buzzador har fått möjligheten att genom Ostohyvitys-nättjänsten handla med bonus från Fitnesstukku, vilket innebär att för varje sak jag handlar hem från Fitnesstukku (eller andra utvalda nätbutiker som registreras via Ostohyvitys) får jag bonus på mitt eget konto. Hur bra? Antagligen skitbra! Har bara inte provat ännu... Men många andra bloggare har ju pratat väl om denna tjänst, så det löns väl att prova.



Har ju från tidigare tights med limegröna inslag från Better Bodies, och de är nog verkligen mina favoriter! Så sköna att ha på gymmet när de är tunnare än andra träningstights. Den enda lilla nackdelen är väl att de är rätt låga, så ifall man inte blir svettig genast får man gå och dra upp dem en stund, hehe... Nåja, jag har dedär andra tightsen i storlek L, och funderar nu ifall jag borde beställa dessa camo i storlek M. Lite som en "morot" för mig, som skulle motivera att tappa dedär sista kilona. Det är ju svårt att säga hur fort de skulle gå på mig, det kan ju vara 5-10kg till det och då känns det ju lite motigt. Alternativ två är att jag beställer samma storlek, men får börja använda dem först när jag är under 75kg. Vilket jag hoppas är tills midsommar, för då ringer min delmål 1-klocka! Jaja, livets dilemman en torsdagkväll.

1 kommentar:

  1. Så jävla snygg e di, så ja röstar för att do ska köp dem! :) Sko ja träna mejr än va ja gör sko ja absolut slå till..

    SvaraRadera