3 april 2014

Träningswanties

Tröjor:
Byxor/shorts:

 
Skor:
 

Färgglatt ska det va! Som ni kanske förstått är jag i STORT behov av en uppdatering i träningsgarderoben. Även om jag hela tiden försöker förnya så är det alltid nåt jag nött upp som måste kastas. And the show goes on... Just nu är det två nya toppar och två nya tights samt ettpar uteskor som står högst på listan. Så ifall jag mot förmodan inte får nåt presentkort eller liknande på träningskläder i födelsedagspresent kommer jag helt klart klicka hem nån av dessa från Ellos. De har supersnygga träningskläder där just nu!

5 kommentarer:

  1. Oooh, va myki fint! :D Ja sku behöv ett par nya uteskor å ett par nya tights. Synd att allt ska va så dyrt, speciellt bra skor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja alltså ja e å i stort behov åv nya uteskoar! demde ja har nu köpt ja för 2 somrar san på rea, å di böri nog vara nergaji. men måst man lägg ut 100e för skoar som halldär 2 säsonger ere int så kul :/ meen ska hoppas ja får na "bidrag" i present så ja kan köp na liti bäter :)

      Radera
  2. Man blir ju lite mer peppad när man har färg på sig när man tränar :D
    puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. älskar färggranna träningskläder! har endast svarta byxor, men tänkte införskaffa färgglada nu också :)

      Radera