14 april 2014

Träning v. 15

Måndag - zumba 1h
Tisdag - promenad 3km, zumba 1h
Onsdag - cykla 3km, gym 1h 15min
Torsdag - vagnpromenad 1km + promenad 1,5h (8km) + räfsning 2h
Fredag - promenad 1,5km, cykla 4km, ridning 1h
Lördag - ledig (gick runt i Umeå 5h...)
Söndag - promenad 1h 40min (10km), gym 1h 15min

En bättre vecka både kost- och träningsmässigt, och det märktes verkligen på kroppen! Önskar alla veckor hade lika lite frestelser för mig att undvika, då hade det ju inte varit några större bekymmer.. -1kg på vågen och det taggar mig! Men nu står jag inför påsken och det är aldrig bra... Nå, jag håller igång och försöker mitt bästa och sen tar jag nya tag på tisdag om helgen blir riktigt crappy. Beachen hägrar och låren är fortfarande gropiga, fuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar