30 mars 2014

Träning v. 13

Måndag - cykla 3km
Tisdag - cykla 3km, zumba 1h
Onsdag - cykla 3km, gym 1h 10min
Torsdag - cykla 3km, promenad 1,5h
Fredag - gym 1h 20min
Lördag - cykla 4km, ridning 1h 10min
Söndag - promenad 1h 15min, gym 1h 25min

En riktigt bra träningsvecka bakom igen! Fortfarande för mycket fusk med maten. Men nu ska jag testa att äta lättmiddag istället för pasta, ris o sås osv. Får se om det hjälper! Tre månader till semester och beachform och jag intalar mig att april och maj ska bli de månader jag lyckas med kosten. Wish me luck! Vågen har stannat på 78 men måttat mig har jag inte gjort. Anar tyvärr att det blivit nåt plus där.. Nå, ger inte upp hoppet för det. En förändring tar tid och kräver stor omställning mentalt. He reider nåo se förr elo sejnari, som dem pa säg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar