25 mars 2014

Birthdaywishes

Så om lite mer än en vecka är det ju faktiskt min födelsedag, närmare bestämt den 5.4. Jestas vad 23 låter gammal plötsligt... Trodde ju jag skulle ha både hus och äkta man vid dethär laget! Heh. När man är såhär gammal får man ju inte många presenter. Det skulle nog säkert räcka med ett grattis och en kram. Men ifall nån nu mot förmodan har tänkt köpa något åt mig, så köp gärna nåt jag verkligen behöver, men inte ids sätta pengarna på själv. Exempelvis:

 Mary Kay's Basic Set, dvs. rengöring, fukt och foundation. Böri va på slutrakon! (sori för dålig bild)
 Flera skålar i Marimekkos Siirtolapuutarha-serie. Fick 1 i julklapp.
 Kanske ett presentkort till Marimekko skulle gå an också, har blivit sugen på deras snygga klänningar!
 Nu, tvåhundra år efter alla andra, vill jag också ha en Fjällräven Kånken! Kanske en orange, röd eller grå.
 Min badrock har tjänat sitt syfte och jag är i behov av en ny. Har haft en från Ristomatti Ratia (ljusrosa, som lillflickan på bilden) och den har jag tyckt väldigt bra om! 
 En glassmaskin. Vill göra egen frozen yoghurt! Går int utan maskin...
 Nya spring/promenadskor. Äääälskar dendär Nike-modellen, i dendär rosa/persikofärgen. För dy-hyyra.
Och nya träningskläder, det är nästan viktigast! Borde kassera 2 tights och 2 toppar på direkten. Nu är jag på jakt efter färgglada träningstights, typ som dem på bilden till höger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar