5 januari 2014

Träning v 1

Nu ska jag försöka skärpa mig och köra igång med "veckans träning" här på bloggen igen. Ett inlägg varje söndag för att sammanfatta den gångna veckan. Okee? Okee!

Måndag - gym 1h 15min
Tisdag - promenad med Linn 1h 40min
Onsdag - vilodag
Torsdag - promenad med Sara 1h 25min, zumba 1h
Fredag - hundpromenad 1h, ridning 1h
Lördag - vilodag
Söndag - gym 1h 10min

En riktigt aktiv vecka, med andra ord. Om jag fortsätter såhär når jag delmål ett på rekordtid! (-3kg to go) Ja, det vill säga om jag klarar att svänga kosten efter julens sjukliga matintag... Har faktiskt bara gått upp 1kg, och jag tror det reder sig bara jag kommer in i normala rutiner med jobb, träning osv. Men ni kan ju hålla tummarna för säkerhets skull! Och fortsätta peppa med era fina kommentarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar