5 januari 2014

Fitnesstukku

I och med nya gymprogrammet kommer jag att behöva ett par gymhandskar, ifall jag inte vill ha sönderrivna blodiga händer varje vecka. Funderar på att klicka hem dessa från Fitnesstukku, men undrar vad jag ska ta för storlek. Nån som har erfarenhet av modellen i fråga? Vet att det är tusen gånger enklare att gå in i en sportaffär och prova innan jag köper.. Men haken är nämligen att jag håller på att ger efter för suget att beställa hem mina första Better Bodies-träningstights. Dyra som tusan men så h*vetes snygga! Ni kan ju gissa hur exalterad jag blev när jag såg att mina drömbyxor var på rea dessutom! (dessa och dessa är ju också riktigt snygga) Och ja, det blev ju faktiskt över en del julklappspengar... Såå, nån som vet nåt? Och ifall, nån som behöver beställa nåt så kan vi klicka hem tillsammans? Hojta till i så fall, jag beställer imorgon!

3 kommentarer:

  1. Oj-va-ja-saknar-rikti-träning-ochalltvaheinnebär! Saknar så att kuna å behöv beställ från Fitnesstukku, å att läsa träningstidningar å att få ta ut me på ett styrkepass. Oj va ja längtar tills lillen e född å ja kan böri trim kroppen igen :) Kör hårt Mimmi, ta liti för min del å!

    SvaraRadera
    Svar
    1. kan föstå he att do får abstinens! men he e ju bra du kan göra na övningar i alla fall :) gissar att han dan ja var gravid så får ja sita i rullstol me min ryggbesvär.. typ. lovar ti kör hårt fö tin skull ;)

      Radera
  2. Träningstightsen är väldigt låga i midjan, lägra frampå än bakpå. Om du vill prova dem finns de på en butik i Vasa, Wellneteus, nära parkeringen vid Kantarellis om du går in mot torget.

    SvaraRadera