12 december 2013

Att fara eller inte fara

Sitter i soffan och funderar på livets stora dilemman - gym or no gym tonight? Efter tisdagens gym och gårdagens rambambula-dag på jobbet, julklappspaketering och fönsterfix känner jag mig aningen krasslig idag. Inte sådär superförkyld, men lite hängig. Dessutom har jag haft sjukt i ryggen hela dagen, måste ha sovit galet inatt så det låst sig lite, känner mig smått öm. Ska egentligen köra 5 serier idag, men det vet jag att jag inte pallar. Kalles förslag var att "ta e liti lugnari", men vad betyder det då? Köra igenom programmet som vanligt, men kanske bara 3 serier? Och räcker det för att ta det lugnt? Vill verkligen gymma ikväll, men vill verkligen inte bli sjuk tills helgen, då vi har NNSB's Hjulfest.
Såå.. Vad göra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar