5 november 2013

Mary Kay

Jag gissar att ni är många där ute som både hört om och provat på Mary Kay's produkter. Själv hade jag visserligen hört om produkterna men aldrig egentligen testat. I somras blev jag dock bjuden på ett party och efter det var jag såld. Gick på två partyn och höll två själv, nu i höst har jag också varit på ett till party och bokat in ett åt mig själv ännu denhär månaden. 
Grejen med Mary Kay? Tja, jag vet inte riktigt. Men kan väl säga att de inte kallas mirakelprodukter för assigt. Sen jag började använda ansiktsrengöringen har mitt ansikte varit otroligt lent och fint. Har visserligen alltid haft bra hy, men måste nog säga att det blivit ännu bättre. Fuktcremen fick jag förra veckan, och med den som tillägg blir det bara bättre och bättre. Det negativa med MK är väl att det är så fruktansvärt dyrt. Skulle aldrig haft råd att handla hem alla dessa produkter om jag inte hade fått värdinnerabatt. Och i framtiden när jag behöver mera ska jag nog också försöka hålla party istället för att beställa hem. E man sparsam elär... 
Nå, conclusion: har ni inte provat så rekommenderar jag varmt! Och ja, dethär verkar ju lite som ett reklam-inlägg. Ni får ta det som ni vill!

Produkter jag använder:
- 3-1 cleanser, rengör morgon och kväll
- Moisturizer, sätter fukt efter jag rengjort
- Satin hand creme
- Make up-remover (världens bästa!)
- Mascara
- Satin lips-set, en peeling + en "läppomada", verkligen bra! Sammetslena läppar, inget skämt!
- Foundation
- Oil mattifier, mattar ner glansig hud t.ex. på fester

Hälsar Mary Kay-fantasten

6 kommentarer:

  1. Vilken mascara har du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. fick jo an som present tå vi va vi Maddes å ja boka in ett party, så ja vejt faktiskt int.. men sko e kona vara hande ultimate?

      Radera
    2. E liknar en Ultimate.. har nämligen själv en toko. :) Fick en nästan tom tå ja va på sminkning i somras, men nu böri an vara slut så ja sko måst köp en ny..

      Radera
    3. he va nog en toko :) men e itt riktit nöjd mé an.. ja har så korta fransar å fast ho ja böjer så tycker itt ja att ja får tiräcklit me volym :/ så ska ja på na "finari" lägger ja no en annan mascara.

      Radera
    4. Nå ja har lite delade tankar om an.. Vissa dagar blir e riktit bra, skiljer på fransan o siir relativt naturligt ut. Medan andra dagar blir e stora klumpar o ja har två tjocka ögonfransar.. :/

      Radera
    5. precis så ere fö me å! störand :/

      Radera