26 november 2013

Helgens bilder

Dethär inlägget skulle egentligen ha publicerats i söndags, men eftersom min dator strejkade mer än vanligt blidde det till ingenting. Så ni får helt enkelt fantisera att det INTE är tisdag idag... Okee?

 Kalle och Uffe agerade Cornelis Vreeswijk-trubadurer på Kaffestugan i fredags.
 Vi var ett 30-tal personer som fick njuta av god mat, bra musik och trevligt sällskap. En riktigt gemytlig afton!
 På söndag hade jag tänkt köra "en bild i timmen", men glömde helt totalt fullständigt bort det efter två timmar.. Hups!
 Gjorde i varje fall pastasallad till brunch. Gött som vanligt! Men sallad är nog inte speciellt mättande för mig, speciellt inte som frukost/lunch...
 Drog på mig min älskade Didriksson för första gången i höst/vinter, och bilade iväg till Vasa. Fördrev strax över en timme på stan innan jag bilade iväg till Brändö, till Carro's på Zelected by Houze-party. Riktigt trevligt! Ni ska få se i ett annat inlägg vad jag beställde hem åt mig.
 Detta kom jag hem med: Stjärna med fot + lampskärm från Clas Ohlson för 9,99€, kunde inte motstå! Adventsljusstaken har ni redan sett.. Klänning från H&M. Sen hade Sara beställt hem ett telefonskal åt mig, och så passade jag på att handla Twilight 2 och 3 av henne för en ynka femma. Fick också en bloggvinst som jag vann tidigare i höstas, påsen bestod av en häftig "nitring" och örhängen. Tack Sara!
Årets julfestklänning från H&M för ynka 9,90€!

5 kommentarer:

  1. Oj, säg till ifall allt e okej me hande julstjärnslampon. Köpt en åt moffa ti farsdan å hande muttron som ska spänn fast själva stangin va större än bultin.. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. alltså nämen, va konstit!? tyckt nog int he va na underliheiter me hande min.. he va bar ti lägg på stjärnor å lampon å allting. köpt do en sånde me vit träfot? fö he fanns jo na me metall å..

      Radera
  2. Hande klänningen va jo skitsnygg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! ja funderar bara på ho ja ska match me smycken... å vilka skor har ja it ens skänkt en tanke! :o

      Radera
  3. En massa silvriga armband sku ja match an mé :) O absolut svarta skor!

    SvaraRadera