2 november 2013

H&M levererar

Redan igår morse när jag bänkade mig i köket med nyaste H&M-katalogen och gröttallriken framför mig varnade jag Kalle om att detta kommer sluta illa. "Ooh":ade och "aah":ade åt allt i julkatalogen och trampade sen iväg till jobbet. Väl hemma igen klickade jag genast in mig på H&M, men till min förskräckelse hade mycket redan hunnit bli slutsålt under dagens lopp. Nå, beställde det som fanns kvar och längtade ännumer till julen. Hoppas verkligen att allt jag shoppat passar ihop sen när jag väl drar fram det!

 Nya kökshanddukar: två med stjärnor
 Två löpare av denna modell, en till vardagsrumsbordet och en till matbordet
 Julgransmatta ur samma serie
 Stjärn-ljushållare i silver
Stjärnlyktor i vitt
Och några julklappar slank ner i korgen också!

2 kommentarer:

  1. Oj, H&M har så mycket fint nu ti jul. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo otrolit myki fint! synd att allting tar slut direkt :/ folk handlar som tokar direkt e kombär en katalog i postin!

      Radera