28 oktober 2013

Jo hej

Fortfarande inga normala blogguppdateringar, veckans matsedel, förra veckans veckans träning, Tallinn-bilder... Jäjää. E liksom lite bisi. För lite tid, för mycket att göra.

Att cykla till jobbet i regn idag när vi hade fotografering var ju.. lyckat. Att komma till dagis efter en tre dagars helg och ha full rulle med elva barn på avdelningen och fotografering i huset var ju också.. intressant. Men ja klara e! Kom mig hem strax före fyra och satte genast igång med maten. Blev Johans laxsoppa med en twist idag: ersatte Koskenlaskija med kräft-färskost och lade till lite räkor. Gött! Försökte plita ner några sanningens ord i NNSB's verksamhetsplan för 2014 men kom mig ingenvart. Ungefär som alla dedär femton andra gångerna jag öppnat dokumentet. Nå, imorgon MÅSTE det skrivas, kanske det blir nån fart i mig då.
Underligt hur det funkar, i skolan var jag duktig med skolarbeten men direkt jag började jobba blev jag alldeles förslappad. Skulle aldrig i livet orka öppna en tentbok eller läsa kurslitteratur igen. Never. Eller tja, vem vet. Men åtminstone inte just nu. Eller på några år. Jaja, ni fatar. Nå okej, back to the story. Sen for jag på zumba till Jeppis. Och kom ganska nyligen hem och duschade osv osv. Och så hade jag faktiskt tänkt hämta kameran och börja ladda upp bilder. Men jag fastnade i soffan och klockan blev mycket. Glömde till och med bort kvällsmålet. Så nu tänkte jag borsta tänderna och krypa till kojs och hoppas på bättre överlopps tid imorgon. Men det ser mörkt ut... Åtminstone utomhus. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar