3 oktober 2013

Besvikelsernas dag

Idag har inget riktigt gått som jag tänkt mig. Kidsen har trotsat på jobbet och det slutade med att ynglingen inte alls somnade på vilan = trött Mimmi. Sen blev det ingen kaffepaus för mig idag heller eftersom jag fick så lov att gå över till en annan avdelning och "vakta" medan personalen hade avdelningsmöte. Nå, inget med det men sen blev ju den som inte sov hyperaktiv när vi skulle ut... Say no more. Trött i skallen trampade jag hemåt klockan 3. Och nu borde jag orka fundera på lite farsdagspresenter också, har ju faktiskt 40 minuter planeringstid när jag kommer hem om dagarna. Glädjen var stor när jag öppnade postlådan och hittade paketet från Gömda Juveler. Besvikelsen var dock ännustörre när jag insåg att det blivit lite fel... Suck.

Beställde dessa:
Och fick dessa... Wtf?! Dessutom hade de några små hål i spetsen när jag provade dem.
Nu gäller det bara att luska ut hur jag ska få returnerat paketet till Sverige...
Legginsen med nitar passade desto bättre! Snygga var de också. Får bara se hur länge nitarna hålls på plats, -1 redan... 
Igår fick jag också hem mina efterlängtade nya träningsskor från Stadium. Supersnygga, och kändes sköna på foten! Ikväll blir det att prova dem på gymmet.
Gårdagens middag: Potatisnoisetter, grillbiffar med lite sås, grönsallad med salladsost samt mjölk.
Idag blir det bara turkisk yoghurt med müsli, eftersom jag overeatade på dagis och ska vara på gymmet med Janica om en timme... Ettäs sellanen päivä!

4 kommentarer:

  1. SV: Nämen shit :O Mejl dem o berätt, så kan di säkert skick nya åt de gratis!
    Ja tror int att hande stjärn-blusin finns kvar ti försäljning na, tyvärr. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja skåda att an int fanns namejr hande pajton nä :/
      mejla dem på facebook å berätta va som had händ, så mejla di me från kundtjänst å sa ja ska skick tibak å skriv en lapp va som had skedd å di betalar tibaks fraktin. men sko jo had vila ha rätt leggins fö he :/ di verka it finnas namejr helldär.. säkert had di klåpa se!

      Radera
  2. Snygg leggings me nitar på! Skit bara att du had tappa ein rej :(

    SvaraRadera