8 oktober 2013

Årets julfestklänning?

Idag på styrelsemötet planerade vi in årets Hjulfest. Kom hem, kollade min mejlbox och såg att H&M har rea. Som alltid kikade jag ett varv, men insåg att där fanns nog inget som var sådär jätte "nödvändigt" för min garderob. Kom dock underfund med att en ny julfestklänning, det behöver man alltid! Så jag spanade lite, på icke-rea-avdelningen. Och hittade förstås massa snyggingar.

 Denna blev min absoluta favorit. Men har redan två av likadan modell, så vet inte om jag är tråkig om jag beställer?
Gillade också dessa fem. Om nr 1 skulle ha samma färg som nr 4 skulle jag beställa direkt. Perfekt till julen! Jag i maxiklänning? Tja, det har någon aldrig sett förut. Kan garantera att det inte skulle se snyggt ut eftersom jag INTE HAR NÅN RÖV. Meen.. Vi får si.

5 kommentarer:

  1. Joo, sats på maxiklänning! :D Ande svarta har ju dessutom såå snygg rygg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ska ti stan på lörda så tänkt ja sko jo kona si om di har an å prov i all fall, man vejt jo aldär ;) e överfötjust i hande ryggin! men funderar ho snyggt e sir ut tå man har bh under...

      Radera
  2. Maxiklänningar har en tendens att ge MER röv, så ja tycker absolut att du ska test en sån! :) Nr. 1 va jo superfin. Lägg till en massa smycken bara så blir e perfekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojdå, he låter jo nestan fö bra! ska nog ta å test ein på H&M i häljin :)

      Radera
  3. Jaa, allti ede eviga BH-problemi. Koll på Lindex om du hittar sånde Freebra! Tem ska jo va jättebra, men finns aldri i min storleik så ja ha int testa själv. Annos kan man nåo säkert ha en vanli BH under å, fast e förstås sko va snyggari utan.

    SvaraRadera