30 mars 2013

Inga häxor i sikte

Steg upp strax efter halv tio idag, utvilad och pigg. Tänkte att idag räcker nog krafterna till ett zumbapass såhär i allt påskfirande. Diskade undan i köket och hoppade sen i bilen. Fräste på vid studio z i en timme, men konstaterade att det kanske nog ändå hade varit klokt att stanna hemma... Blev verkligen svettig av ALLT! Åkte sen raka vägen till Halppis (intalade mig själv att folk nog säkert trodde att jag kom direkt ur duschen med mitt blöta hår...) för att shoppa lite.

Nu har jag varit och satt igång första tvättmaskinen i källaren. Ska ta och börja koka lite laxsoppa här strax. Lite redigeringar i kanden har jag kvar att göra också, men före det MÅSTE jag duscha. Om nån kände lukten av mig just nu så skulle de nog tuppa av... Kanske därför inga häxor syns till här, de känner lukten ända ut! Haha. Jag som har godis åt dem och allt. Men kanske det inte är så vanligt att man häxar i höghus?

Ikväll blir det utgång med klasskompisarna. Börjar med lite ostbricka och drinkin' hemma hos Cilla klockan sex. Sen får vi se vad som händer. Eftersom jag äter antibiotika och det stod att "alkohol kan försämra medicinens förmåga" så ska jag försöka ta det lite lugnt. Dessutom ska jag vara hemma i Jutas klockan 13 imorgon, så får nog ta och spara på krutet. Men skoj ska det bli i varje fall! Även om jag innerligt hatar Melody. Nå, några gånger i året you gotta take one for the team!

Glad påsk och trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar