2 mars 2013

G'morning saturday!

Enligt nyuppfunna lördagstraditioner fick jag en godmorgonpuss nån gång runt klockan åtta i morse. Drog ut på det till halv nio, men sen steg han upp, min kustjägare. Låg ännu och drog mig till strax före 9, men då orkade jag inte försöka stänga ute musiken och pratet längre. Nå, Ida är hemma och svärisarna har kommit från Indien, så det blev frukost och en hel del prat. Nu sitter jag och undrar vad ja ska fördriva resten av dagen med... Har ju lite kand att skriva ännu, och har till och med släpat med mig ett resultatredovisningspapper hit. Men njae.. Inte på en lördag, väl!

Ikväll blir det i varje fall tjejkväll hos Tossas. Ska bli skoj! Tortillas, goda drycker och trevligt sällskap, as usual. Återstår bara att övertala gubben att vara chaufför både dit och HEM... Good luck with that alltså. Nå..
Trevlig lördag på er allihopa!

3 kommentarer:

  1. Sv; He VA så jäkla sjuk demde första dagan. Nu ere öm bara om ja trycker på e, men he sir jo fö hemsk ut :p

    SvaraRadera
  2. Ja just he heite gomorronpuss järet ;) :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha joo, ibland bruk ja faktiskt få en puss, men fö he mesta ligger an bara å stirrar på me tills ja vaknar ;P

      Radera