20 februari 2013

Sunny wednesday


Fullkomligt älskar dethär vädret! Kunde tänka mig att vistas utomhus hela dagarna, om jag inte hade annat för mig, t.ex. skola...
Vet ni dendär känslan när man cyklar hemåt med solen i ögonen, det droppar från taken och fåglarna kvittrar? Dendär totala lyckan när man inser att snart är det faktiskt VÅR! Och sen förundras man alltid över hur i helsike det gick till, eftersom det nyss var november och kolsvart ute denhär tiden...

Har alltså varit i skolan mellan halv nio och tre idag. Barnpsykiatri och barn med behov av särskilt stöd på agendan idag. Skulle egentligen sluta först halv fem, men bokcirkeln gick undan (även om vi verkligen hade intensiva, intressanta diskussioner!) och vi kunde sluta tidigare. Och glad för det är jag, för det betyder att jag hinner på zumba nu 16:15. Ska strax hoppa i kläderna och bilen och brassa iväg. Fasen, om det inte var så kallt hade jag nog tagit cykeln tror jag. Nå, ska ännu promenera till AK för veckans städning ikväll, så motion lär jag nog få idag också. Sen förstås Fringe som avslutning på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar