13 februari 2013

En onsdag i livet

Började denhär dagen den omänskliga tiden 0700. Frukost, fix, och sen iväg till dagis. Har jobbat på lillasidan mellan 8 och 15:40 idag. En riktigt bra dag! Kom hem (i detta sammanhang  nr 3, Årvas), åt lite mat, och bänkade mig här. Om ca en timme åker jag iväg norrut igen, med svärisarna i baksätet. Ska droppa av dem vid Bennäs tågstation, imorgon så flyger de nämligen iväg till Indien för två veckor.
Back in Jeppis återstår det att se vad som händer... Har en hel del alternativ, och borde bestämma mig så fort som möjligt! 1. åka och städa AK, dansa zumba 20min, kolla tv och slappa eller 2. dansa zumba 20 min, förfesta och gå på Valentine's party till Melody kl 22. Observera att vi har skoldag 8:30-14:30 imorgon, så för tillfället lockar alternativ ett mest... Ekonomiskt också!

Men nu --> några sidor kandskrivning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar