6 januari 2013

Världens längsta sönda

Igår:
 Spelade Pampas-spelet (som vi fick i julklapp) tillsammans med Kalle, Mange och Ida - superroligt!
Let me present to you: SKalle......

Sen åkte vi iväg till Strandbyn till Uffe & Camillas klockan halv två. Spelade Trivial Pursuit och Alias. Hade det bra. Jag var otroligt pigg för att vara chaufför! Kom hem halv sex.

Idag steg jag upp ett. Sov i källaren för att Kalle var odräglig, snarkade som en björnstam och bredde ut sig för fem igår. Såklart hade han spytt ner hela sängen när jag kom upp i morse... Han ligger fortfarande och sover. Vilken trevlig sista dag tillsammans... Tiden bara sölar sig fram.
Har ätit lite. Suttit och skrivit ihop årsresumé i punktform på word, fan innan jag har överfört allt hit till bloggen! Har inte ens orkat börja fundera på bilderna från resan. Måste ju välja ut några bilder per dag, förminska dem så jag kan sätta in dem här på bloggen, och sen skriva story. Tror ni får vara tålmodiga och vänta ett tag... Hoppas det är okej.

Ikväll ska jag äta chips och dipp. Sen är det healthy healthy som gäller igen! Ska bli såååå skönt.

4 kommentarer:

  1. ha passa jo no ganska bra i ede kortkort :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej usch.. ja tycker an liknar en ryss!
      men tyckt jättebra om hede tå an had kortari bara på sidona. he börja si rikti snyggt ut tå e växt liti baket klippasi :)

      Radera
  2. han verkar dricka ganska mycket, ganska ofta....

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, kanske lite oftare och lite mer än "normala" mänskor... men det har blivit såpass mycket bättre från när vi blev tillsammans att jag inte tycker att jag har rätt att klaga längre. sålänge jag inte lider av det är det ganska lugnt.

      Radera