13 januari 2013

Fortfarande i Jutas

Okej, så min plan att stiga upp tidigt, göra besök, äta middag och sen åka till Jeppis för att vara aktiv studerande sket sig liiiite... Vaknade 12:45. Marie ringde och det blev bestämt att jag ska åka dit på besök efter att vi haft söndagsmiddag här hemma klockan två. Och alla som varit med här ett tag vet att jag aldrig, och då menar jag aldrig, någonsin i mitt liv vistats hos lilla familjen Söderlund kortare än 3h. Så tror nog jag kan kyssa min aktiva studiedag goodbye... Men i alla fall har jag lovat mig själv att titta igenom filmen från dagis denhär veckan, och anteckna. Och eftersom det är sista dagen denhär veckan så blir det liksom lite måste för mig att göra det idag. Det tar ändå bara 2-3h, och jag får tiden att gå. Allt för att döda tid och ensamhetskänsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar