14 december 2012

Veckan på stickan

Har lite mer TGIF-feelis än vanligt denhär fredagen. Efter en jobbvecka på 32,5h efter att i princip bara ha jobbat 2-3,5h i veckan hela hösten så har det känts i både kropp och knopp när jag kommit hem. Känner nog att jag är tröttare än vanligt nu faktiskt... Har i varje fall fått i mig lite käk, slängt kläderna i tvätt, plöjt igenom lite bloggar osv. Nu ska jag bara skriva klart dethär och så ska jag hoppa i duschen i väntan på att sjuklingen Kalle kommer hem. Han har åkt iväg på Playstationspel...

Ikväll blir det alltså Hobbit på bio, klockan åtta. Så då är den fredagskvällen räddad! Och jag får äta popcorn. Men bara lite.. Om ganska exakt 7 dygn sitter vi i bilen påväg ner mot Helsingfors. Om ganska exakt 182h sitter jag på flygplanet påväg mot Amsterdam, och om ganska exakt 185h sitter jag på det superduper-megastora-tvåvåningsflyget-med-tio-bänkar-i-en-rad påväg över Atlanten mot Curacao. DET ÄR JU OM EN VECKA!!! Härreguu alltså, fattar inte vart tiden tagit vägen... Tyckte vi bokade nyss, och det var för typ 11 månader sen!

Annars har jag väl inte så mycket på hjärtat idag. Måste ge ett musiktips bara: Fullkomligt älskar denhär låten. Repeatar gång på gång på gång... Helt sjukt bra.
Trevlig helg på er!
Mycket snart får jag steeeka igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar