9 december 2012

Tröttiger

Ligger som bäst på soffan hemma i Jutas och slappar. Är helt sjukt trött, får riktigt kämpa för att hålla ögonen öppna. Kom nämligen hem klockan två inatt, efter en tolv timmars dag i Vasa, innehållande shopping, kaffebesök, bowling och lite O'Malleys. På hemvägen fick jag lära mig allt jag behövde och inte behövde veta om Meat Loaf... Fniss.
Idag steg jag upp klockan nio, käkade frukost, packade väskan och åkte sen iväg mot Jeppis. Åkte och packade om väskan och vattnade mina blommor (70% av dem var halvdöda, wtf!?). Hämtade upp Hanna och for sen till Länsinummi skola, där vi hade UPM's barnjulfest i några timmar. En helt trevlig, men tröttsam dag, med andra ord! Avslutade dagen med ett besök till Kotipizza i trevliga diskussioners lag.

Nu har jag alltså kommit hit till Nykaabi. Hade gärna stuckit på en ridtur ikväll, men fick ju som sagt ridförbud en vecka av naprapaten.. Så nu slappar jag bara. Har funderar lite om vad vi ska ha med oss på resan och ätit några pepparkakor. Innan jag går och lägger mig ska jag ännu ha dansat 20 minuter zumba flat abs, badat bastu och läst lite kurslitteratur. Men tills det blir aktuellt hade jag tänkt ta itu med projekt uppdatera musik på ipoden. Har ju bara en lista med typ 200 låtar som ska in dit inom två veckor... Gosh, varför finns inte LimeWire mera, som på den gamla goda tiden!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar