11 december 2012

Tisda

Började återigen dagen 06:45 med frukost och fixning. Sen iväg till Årvasgården, där jag idag fick äran att städa inför Kannustalos julfest. Rita joinade efter en stund, och vi sopade och skurade och skrubbade rent. Kan säga er att jag är liiiite slut i kroppen idag... Både efter gårdagens ståhej, och så efter skurandet idag. Försök själv skura typ 300 kvadrat golv! Åkte sen iväg till Vörå på lite businessmeeting. Sen fick jag (som tur!) sluta för dagen, och åkte hem på lite mat.


Som bäst sitter jag med ett öppet dokument vid namn "english academic paper". Har skrivit in lite rubriker osv, men måste erkänna att motivationen inte riktigt flödar för tillfället... Borde skriva klart det idag (4 sidor), och dessutom börja på (helst göra klart) Kvalitativa metoder-inlämningsarbetet också. SUCK ASSÅÅÅH. Tur att jag har typ 6h på mig. I'm gonna need it indeed...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar