4 december 2012

Still in school

Tja. Sitter här i en ganska öde skolbyggnad och fördriver lite tid. Blev klar med engelskaprovet redan för en halvtimme sen, och zumba börjar 16:15. Hade alltså tänkt slå två flugor i en smäll idag, när jag tog bilen och allt. Så nu är det bara att snällt sitta här och vänta en stund till... Funderade faktiskt en stund på om jag ska åka eller inte, eftersom jag fortfarande har lite känningar i ryggen. Men eftersom det blev lite bättre efter igår, tänker jag förstås att kanske det blir ännu lite bättre efter idag...
När jag kommer hem är tanken att jag ska vända ihop en tacopaj, städa lite, och sen får jag "kaffebesök" av några klasskompisar klockan sju. Äta paj och spela spel är väl på agendan. Sen ska vi bara njuuuuta av att vi har en lektion kvar dethär året. En lektion kvar tills 4. februari, faktiskt! Och så ska vi strunta i att kanden ligger och hägrar som en stor fet elefant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar