17 december 2012

Slutspurten

Väckning 09:10. Snoozade tio minuter för första gången på vem vet hur länge. Steg upp, åt frukost, fixade mig, kopierade papper, och åkte sen en sväng till Vörå. Kom tillbaka, kokade lite mat, käkade, satte igång diskmaskinen, vikte tvätt, packade väskan...

Nu sitter jag här med en fruktansvärd huvudvärk. Hoppas innerligt att tabletten kickar in snart.. Ryggen värker fortfarande också. Vet inte riktigt vad som gått fel, men snart får jag börja medicinera mig igen, om jag inte får det att knäcka en gång.
Om några timmar åker jag iväg till Jeppis för att packa väskan. Har försökt gå igenom vad jag behöver och inte behöver ha med mig, men gissar att jag kommer att packa alltför mycket ändå. Som vanligt.. Nå, har ju ännu några dagar på mig att rensa. Sen blir det sista städningen vid AK dethär året, och efter det måndagszumba. Hoppeligen överlever jag denhär dagen, trots alla mina krämpor... Trevlig måndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar