29 december 2012

Samtidigt på Curacao


Tänkte uppdatera helt kort så ni vet att jag fortfarande lever - det gör jag, och bra mår jag! Har varit bisi med sol och bad, sightseeing, shopping och god mat.. Pepparkaks-Mimmi är pågång också! Men ännu är jag inte helt nöjd med brännan. Iofs blir jag ju inverterad dalmatin så fort jag kommer hem...
Ska gå och slänga i mig lite mat strax, mamma har fixat höns o ris! Sen blir det att fixa sig inför kvällen, Kati jag och Kalle ska nämligen på ett beachparty till närliggande Kokomo beach! Är mest fundersam hur jag ska hålla mig vaken - för det första börjar det kl 22, dvs när vi brukar gå och lägga oss här.. för det andra så är ju klockan då redan 4 på morgonen där hemma.. Och dessutom har jag liksom lite på känn att det kan bli vilt. Nåja, den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar