18 december 2012

På agendan idag

- läsa kandlitteratur, helst allt, men minst 2/3 böcker
- baka julgodis
- titta tv-serier
- försöka packa om i väskorna
- åka till Kalles fammo & faffa o växla pengar

Börjar vara riktigt upp i varv inför resan nu. Kan inte riktigt tänka på nåt annat. Borde hinna klippa håret snart också, det är riktigt bedrövligt... Och se till så jag får med allt. Har redan slarvat ett par av mina brillor, troligen ligger de nerpackade i väskan som jag lämnade i Jeppis. Och jo, jag behöver dem faktiskt, för Kalle har inga egna så han ska ha mitt andra par brills.
Livets dilemman, ni vet.

Såhär i juletider och på slutrakan börjar jag ha lite inspirationsbrist här på bloggen. Så nu tycker jag att ni ska ge mig nån intressant rubrik att blogga om, eller vaför inte ställa några frågor? Då skulle jag bli suuuperglad!

1 kommentar:

  1. Du har ju skrivit om att du och Kalle varit ihop sedan 'dendär oktoberkvällen för några år sedan', men hur gick det till? Frågade nån av er, var det gemensamt beslut? Gick ni länge och spanade på varann innnan dess? :-)

    SvaraRadera