7 december 2012

Första fredagen på jullovet

Vet inte om jag berättat det sådär officiellt nu här i allt farväl-kaos, men i onsdags var jag alltså sista dagen i skolan. Vilket alltså betyder att jag nu har jullov! Så idag sov jag till strax efter tio. Började genast leka hemmafru: tvätta, plocka ur diskmaskinen, baka.. För tillfället vilar jag lite, och ska strax åka iväg till Försäkringsbolaget och fråga hur det går till när jag ska avregistrera min bil (bröööl). När jag kommer tillbaka måste jag tyvärr gräva ner mig i kurslitteraturens underbara (host) värld. Att läsa om ADHD är ju superintressant, de böckerna slukar jag gärna! Men forskningsmetodik? Nej fyyy vad tråkigt.

För ett lite intressantare inlägg:
 Kalle har "skaffat" tv till rummet (läs: fått sin mommos gamla), så nu är det sladdar överallt... Perfektionistiska jag ääälskar det. HRMF.
 Måste dela med mig av mina fruktansvärt igenväxta ögonbryn.. 
 Fnissade febrilt och funderade på om jag borde lämna ett oplockat. Folk hade ju i alla fall fått nåt att fundera på!
 Föredrar nog denna version..
Sen har jag också -på svärmors begäran- vänt ihop Rocky Road idag. Receptet kommer i följande inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar