10 december 2012

Energinivå: noll

Började denhär dagen klockan 06:45 med en skål gröt och ett glas vatten. Hoppade i bilen och åkte iväg till Fastighetsservice för jobb klockan halv åtta. Jobbade till halv tre, och åkte vidare till Jeppis. Städade Ernst & Young. Åkte hem på snabbvisit, värmde laxsoppa, åt surskorpa, tog med lite bortglömda grejer, och åkte sen vidare till Aaro Kohonen. Städade sjupp sjupp, och sen direkt iväg på zumba klockan åtta. Drack en ProFeel-proteindryck. Körde hem 50km till Årvas, åt kvällsmat, duschade, packade ur väskan...
Gissa vem som är trött??

Och jobbet igen imorgon! It's all about the money...
Nu ska jag krypa ner bredvid min nyfriserade älskling. Ska försöka knäppa en bild också - han ser riktigt underlig ut med kort hår, inga lockar längre.. Men söt! Sötare än jag hade tänkt mig faktiskt. Tyvärr är jag inte så säker på att det fortfarande är gulligt när "mittenhåret" också tas bort... Men det är ett bekymmer om tre veckor, och inte nu. Iofs ska jag ju leva med det minst ett halvår men.. Vad står man väl inte ut med för kärlekens skull??

1 kommentar: