18 december 2012

Duktiga nissen

Igår:
 Supersmarrig lunch - sallad, gravad lax, ägg och lite creme fraiche-röra med rödlök
 Packa packa... Kommer få hålla på och packa om ända tills vi sätter oss i bilen på fredag! SUCK. Jag som hade inbillat mig att jag tycker om att packa..

Idag:
Julgodis-bakning på g!
 Dagens middag: Idas supersmarriga pizza!
 Mera rocky road (har ju ätit upp halva burken som fanns i frysen, OOOPS)
Turkisk peppar-fudge
 Mjuk chokladfudge med tranbär
 Chokladkrisp ("myror") 
 Sen packade jag in lite, så nu har jag ALLA julklappar färdiga!

Hojta till ifall ni vill ha recepten!

2 kommentarer:

  1. recepten på den smarriga pizzan och turkisk peppar-fudge sku jag gärna vilja ha :D

    SvaraRadera
  2. kan du sätt ut receptet på turkisk peppar-fudge? :)

    SvaraRadera