16 december 2012

16/12

Såå, igår blev det alltså en sväng till Ollis. Sara agerade chaufför, jag, Kalle, Adde och Simon var passagerare. Skulle bara ut på "nain" och åka hem ganska tidigt. Blev väl ändå en och annan drink, och hemma var vi först klockan fyra. Men jag var i alla fall nöjd som 
1. inte behövde betala mina drinkar själv (thanks honey!) 2. inte drack så många drinkar (bara hälften av vad jag brukar göra) 
3. inte åt någon mat vid Erika-grillen 4. inte hade krapula idag. 
Tog som vanligt inte många bilder... Har blivit så uslig på det!


Idag har vi varit på julmiddag till Kalles mommo. Och nu sitter jag här i fåtöljen medan Kalle spelar NHL. Ryggen värker. Och jag längtar bara till kvällsmålet som ikväll blir limpa med ägg och lax. Ååh det är så sjukt gott! Vet att jag inte borde äta bröd.. Har inte gjort det (så mycket) på länge heller. Men bara några skivor kan ju inte skada SÅ mycket (jajajaa, jag vet att man inte ska tänka så!). Orkar inte bry mig längre - kommer i varje fall se ut som en flodhäst på stranden. Skitsamma. Är ganska nöjd med mig själv ändå. Eller ja, åtminstone vissa delar. Resten kan man blunda för..
SEX DAGAR KVAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar