5 november 2012

What I'm doing right now


Nästsista dagen på förskolan avklarad. Sitter som bäst med färg i håret och väntar att svärmor ska få färdigrullat köttbullarna. Får se hur jag börjar se ut.. Kan meddela er att det blir lite annat denhär gången än vad jag haft tidigare! Är verkligen lyckligt lottad som får klippa/färga mig (nästan) närsomhelst. Och bra blir det alltid! Ultralyxigt att få vara provkanin.

Inga storslagna planer ikväll. Göra engelskaläxan och baka lite knäckebröd hade jag tänkt mig. Kanske ut på en promenix om det riktigt vill sig. Slöa i soffan, läsa bok... Sånt.
Längtar till onsdag, för då ska jag dansa ZUMBA första gången på... 4 veckor? 3? Nå, skiiitlängesen i alla fall. Ryggen börjar kännas så bra nu att jag tänkte börja på med träningen i sakta mak igen. Ska verkligen försöka ta det lugnt till att börja med, så det inte skiter sig igen. Igår när jag var ute med Elli red jag helt som vanligt, och idag känns det inte alls i ryggen, fast jag var rädd för det. Men magmusklerna.. Oh man, är verkligen "limin". Spände ju magen så ryggen inte skulle ta stryk, så nu får mina stackars förslappade muskler lida idag... Himla skönt! Längtar verkligen efter träningsvärk, konstigt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar