16 november 2012

Städa städa varje freda...


Här har ni mig, i full städmundering! Har som bäst lite.. paus. Åt mellanmål och väntar att det ska bli dags att gå ner i källaren och byta i tvättmaskinen. En riktig housewife-dag idag alltså! Har redan dammtorkat och städat vessan och köket, så bara dammsugning och skurning kvar, så är det beboeligt här igen.
När jag har färdig städat ska vi hoppas att jag finner tid och motivation att skriva ihop detdär förbenades barns språk som jag aldrig kommer mig för.. Igår läste jag i alla fall all litteratur, så idag är det bara att plita ihop 2 sidor. Man tycker ju att det inte borde vara såhär svårt! Sen biiiio med L-M, Ida och Hanna. Ska fnissa åt Twilight tillsammans med alla andra hormonstinna fjortisar... Heh. TEAM JACOB forevaaahh liksom!

I skolan idag presenterade jag min praktikuppgift. Tror jag svamlade lite onödigt mycket, men annars gick det bra. Halv nio till tolv gick otroligt fort idag, måste jag säga! Så nu ska vi bara hoppas på ett ok och godkänt och bra vitsord.. Dör lite grann om jag måste komplettera denhär gången också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar