2 november 2012

Perjantai on paras

Nyligen hemkommen från förskolan. Idag har vi promenixat till gravgården och tillbaka för att "fira" Alla Helgons dag. Satt och gick igenom lite julsånger också, började faktiskt få lite julstämning där ett tag. Veckans sista arbetsdag avslutades med en promenad hem i regnet. Nå, att ungarna tyckte jag såg ut som Batman fick kompensera det hela.

Nu sitter jag här och fördriver tid. Ida har ockuperat tv:n, så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Spela lite Sims kanske. Eftersom det är fredag idag hade jag tänkt mig fredagsmys med morot och dipp eller liknande ikväll. Men min andra hälft har fantasier om att åka till Vasa... Får se vad vi kommer fram till. Kan väl faktiskt inte vara så tråkig att jag stannar hemma? Njae, borde nog bli lite mera social har jag på känn. Imorgon blir det högst troligen Jeppis och Dansgalan, så ingen alkohol för mig denna afton i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar