16 november 2012

Last one

Måste nog erkänna att det känns lite vemodigt att säga "hejdå" åt karaktärerna i Twilight. Det var inte långt ifrån en tår som kom när vi lämnade biosalongen ikväll.. Erkänner att om jag sett den ensam hemma skulle jag ha störttjutat, haha! 
For till Netti en sväng efteråt, och satt och diskuterade livet och allt där omkring. När jag kom hem bakade jag cake pops.. Eller nja, försökte baka cake pops. Det blev inte till nåt, så jag är lite skamsen just nu, bagare som jag är och allt. Nå, huvudsaken är väl att de smakar gott! Så kom jag mig igenom min utbildning...

Lyssnar på lugn och fin fredagsmusik (80-tals, vad annars!?) för tillfället, och funderar om jag ska kolla Big Bang och New Girl mera ikväll. Imorgon ska jag och Hanna vara på Köpmannamässan mellan 9:30 och 17. Har ni barn, låt oss underhålla dem! Annars blir det nog sju tråkiga timmar..

Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar