6 november 2012

Last day

Sista (snyft!) dagen på förskolan avklarad. Ordnade skattjakt och fick bra "betyg" i utvärderingen. Egoboosten behövdes verkligen efter vårens mental meltdown... Idag har jag också gjort eftistant-karriär. Stannade kvar på förskolan när praktiken slutade klockan ett, och hade eftisverksamhet åt 5 barn till klockan halv fyra. Gick nog bra det också! Imorgon ska jag praktisera på skolan (1:an), och sen blir det eftis igen efter det.

Sitter som bäst och funderar på vad jag ska äta till middag. Har inte riktigt något sug att värma upp gårdagens potatismos och köttbullar. Har redan käkat knäckebröd (kan inte sluta!), så en stund till kan jag sitta här och fundera. Dessa food-issues..
Har som vanligt inga planer för kvällen. Funderar om jag ska vara aktiv och börja på med inlämningsarbetena från praktiken... Återstår att se. Sista dagen för slapp är det också, eftersom min "semester" här i Årvas tar slut imorgon, och jag åker tillbaka till Jeppis. Ska bli både tråkigt och skönt på samma gång. Home sweet home! Och zumba, åh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar