4 november 2012

I telefonernas värld

Har märkt i helgen att min telefon håller på att ge upp helt och hållet. Är inte förvånad, för nästan alla mina tidigare Nokia har också börjat strejka när 2-års dagen närmar sig. I januari har jag haft min Touch and Type i två år, så det börjar alltså vara dags att handla ny. Ni kan alltså gissa vad som är högst upp på min julklappslista i år!

Kalle och jag diskuterade dethär med smartphones här om dagen. Tees och jag har också funderat på dessa omtalade telefoner en hel del. Känner mig inte alls redo för en sån telefon. Det ska helt klart absolut hundratio procent vara knappar på min telefon. Annars är mina långa textmeddelanden inte så snabbskrivna längre... Denhär med både touch och knappar har jag dock tyckt bra om, även om den aldrig funkat som jag hade önskat mig. Så tror faktiskt jag ska hålla mig inom det området igen. Kanske om ytterligare två år har jag blivit redo för en heltouch. 
Den som lever får se...

Min favorit! Kanske lite för lik den jag redan har, men hoppeligen med lite mindre problem...

1 kommentar: