22 november 2012

Goodmorning thursday

Är redan hårt pågång denna torsdag morgon. Började med naprapatbesök 8:50, och känner mig nu som en ny mänska i både rygg, nacke och axlar. Hope it stays that way... Fortsatte med tandläkarbesök 9:30. Var beredd på att visdomständerna skulle tas bort, men tydligen är de "så fina och i bra skick att de får stanna kvar". Den ena hade dock ett hål, så nästa vecka ska jag och lappa det. Andra gången i mitt liv jag har ett hål som behöver lappas...

Sitter som bäst i skolan och väntar att engelskalektionen ska komma igång. Efter det har vi kvantitativa metoder fram till klockan halv fem... God help me. Efter det trampar jag i hastiga tag hem, diskar undan, tar ut roskis, bär ut väskorna i bilen och åker iväg till Nykaabi. Då blir det papis kalas, och sen slaggar jag hemma i Jutas. IKEA tomorrow då! Och sen äntligen Kalle <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar