9 november 2012

Don't feel like friday



 Här har ni dagens Mimmi. What's up with the expression, kan man ju fråga sig... Antar att det är sådär jag oftast ser ut, med sned mun och glimten i ögat!?
Dagen började tidigare än vanligt i morse. Steg nämligen upp redan 7:25, för att hinna till naprapaten till 8:15. Blev knådad och knakad och konstaterades att det fortfarande inte är bra, men nog ska det snart bli bättre. Fick tillåtelse att gå på zumba åtminstone en gång i veckan (tänker va badass och gå TVÅ!) och sen ska jag promenera mycket. Annars är det väl att vara försiktig med böjar och lyftar fortfarande... Sjuppade iväg till skolan så fort jag var klar. Engelska, skolmognad, och sen var dagen, och veckan (!?! what, trodde det var tisdag idag, seriöst!) förbi halv tolv.

Har ätit laxsoppa med knäckebröd sen jag kom hem. Diskade och städade lite i köket också. Ska strax koka te och göra äppelmellanmål, så blir det dags att börja på med lite inlämningsarbeten... Ska iväg till AK och städa klockan 4, sen när jag kommer hem är hoppeligen min älskade gubbe påväg hit. Ikväll ska vi bada bastu och bara slappa. Skönt med såna kvällar!

PS. Idag har jag gjort radiokarriär. Måste varna er om att det är inte vackert. Snarare pinsamt. HATAR att höra min egen röst inbandad! För jag låter faktiskt inte sådär på riktigt. Eller gör jag? Nå, om du vågar, kan du lyssna här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar