25 november 2012

Dagen efter kvällen före

Mårå. Snygg i huvet och ögonen i kors, så känns det ungefär idag. Sov till klockan ett idag, sååå skönt! Men nu har i princip hela dagen gått redan, och jag har inte fått uträttat ett piss. Sitter här i fåtöljen medan Kalle kollar på världscupen i skidning. Väskorna är packade och det enda som återstår att göra förrän jag åker iväg är att hämta tvätten. Svärisarna åkte precis iväg till Vörå för att hämta lite mat - grillmat... Har inte gjort annat än syndat denhär helgen, måste jag erkänna. Nå, nya tag imorgon, och så är det hårda bud tills resan!
Ikväll ska jag alltså rida Elli. Och göra hantelövningar. Och så måste jag läsa lite litteratur till kanden, eftersom jag skjutit upp det nu i flera dagar... Nånstans måste man ju börja! Ska också kolla Fringe. Och göra varma smörgåsar. Ja, det var väl ungefär det. Back to Jeppis...

Gårdagen var ganska awesome, förresten. Tog typ två bilder. Strumpbyxorna gick inte ens sönder! Musiken var bra. Jag somnade så fort vi kom hem fast de hade efterfest här med glögg och musik. Hups. Hard to be a rock n roller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar